|
|
بررسی آموزش الکترونیک از طریق عوامل وابسته به تقلید (ممتیک) انتولوژیچکیدهاثبات شده است که سیستم های آموزش الکترونیک به عنوان مبنایی در چندین حوزه از آموزش نسل سوم و شرکت های تجاری می باشد. مزایای قابل توجه زیادی برای افرادی که به صورت انلاین آموزش می بینند همانند راحتی، قابل انتقال بودن، انعطاف پذیری و هزینه ها، وجود دارد. به هر حال سرعت و تغییر پذیری دانش امروزی به دلیل رشد قابل مشاهده شبکه ارتباطی جهانی، نیازمند روش های آموزشی جدیدی می باشد که مشخصه های بیشتری را همانند سازمان دهی اطلاعات، بازدهی، انسجام کاری، و شخصی سازی می باشد. این مقاله سیستم اموزش الکترونیکی جدید چند بخشی را به همراه نمایش اطلاعات و محاسبه تقلید برای مدیریت اطلاعات پیچیده و بدون ساخت مطرح می کند، که به توصیف آموزش الکترونیک می پردازد. مشخصا با تمایز آن از روش های مشابه دیگر، طرح ما از 1) انتولوژی ( هستی شناسی) برای ایجاد روش مناسبی به منظور مدلسازی اطلاعات در مورد محتوای آموزشی و فعالیت ها، و 2) عوامل تقلید همانند جستجوگرهای هوشمند به منظور ایجاد تجربه های آموزش الکترونیک شخصی و به موقع که نیازهای خاص آموزش گیرندگان را تامین می کند، استفاده می کند. روش مطرح شده، از طریق استفاده از پلاجین های نرم افزاری چندبخشی برای پایگاه اموزش الکترونیک صنعتی به دنبال آزمایش برای تایید طرح تقلیدی ما از نقطه نظر انعطاف پذیری، بازدهی و قابلیت همکاری، تست می گردد.
:: برچسبها:
آموزش الکترونیک ,
تقلید ,
ممتیک انتولوژی ,
انعطاف پذیری ,
قابلیت همکاری ,
آموزش نسل سوم ,
شرکت های تجاری ,
انتولوژی ,
هستی شناسی ,
پلاجین های نرم افزاری ,
Exploring e-Learning ,
Ontological Memetic Agents ,
انسجام کاری ,
بازدهی ,
سازمان دهی اطلاعات ,
شخصی سازی ,
مقاله انگلیسی فناوری اطلاعات با ترجمه فارسی ,
مقاله انگلیسی فناوری اطلاعات با ترجمه ,
مقاله فناوری اطلاعات با ترجمه فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
|
|
|